Just use the Translate option if you don't speak German.
Would be good if it went viral:
https://www.heise.de/news/Angestellte-protestieren-nach-Bueropflicht-SAP-wie-wir-es-kannten-ist-vorbei-9608510.html
https://www.wiwo.de/unternehmen/it/streit-um-praesenzpflicht-sap-wie-wir-es-kannten-ist-vorbei/29616992.html
There are no replies in this thread yet. Be the first to post a reply below: